Consiliul Judeţean Tulcea aminteşte celor interesaţi că cererile pentru acordarea burselor speciale de merit pentru anul şcolar 2024-2025 se depun la registratura instituţiei, în perioada 13.09.2024 – 30.09.2024.
Documentaţia va conţine, obligatoriu,următoarele documente:
1 – cerere adresată Preşedintelui Consiliului Judeţean Tulcea întocmită de către solicitantul bursei speciale de merit sau de către reprezentantul legal al acestuia;
2 – opis privind conţinutul dosarului;
3 – situaţia centralizata a diplomelor, premiilor obţinute în anul şcolar 2023 – 2024, în perioada 01.09.2023 – 31.08.2024, care va cuprinde:
– denumirea olimpiadei/concursului/competiţiei scolară sau extra şcolară,
– etapa, premiul/locul obţinut/media şcolară,
– perioada şi locul desfăşurării concursului/ competiţiei/olimpiadei,
– organizatorul olimpiadei/concursului/competiţiei şcolară sau extra şcolară;
4 – certificatul de naştere sau cartea de identitate a solicitantului bursei speciale de merit, număr de telefon – documente în copie;
5 – dovada rezultatelor excepţionale obţinute la disciplinele de învăţământ sau activităţi extraşcolare, obţinute în anul şcolar 2023-2024, în perioada 01.09.2023 – 31.08.2024, conform Ordinului ministrului educatiei nr. 3800/2023 privind structura anului şcolar 2023 – 2024 – documente în copie;
6 – C.I. reprezentanţi legali sau solicitant bursă specială de merit – documente în copie;
7 – dovada înscrierii într-o instituţie şcolară de stat din România;
8 – extras de cont pe numele solicitantului bursei speciale de merit sau pe numele reprezentantului legal al solicitantului bursei – document în copie.
Dosarul se va depune de către solicitant sau împuternicit, la registratura Consiliului Judeţean Tulcea.
Cererile solicitanţilor pentru acordarea burselor speciale de merit pentru anul şcolar 2024 – 2025 sunt valide numai însoţite de dovada depunerii, respectiv număr de înregistrare de la registratura instituţiei, din perioada 13.09.2024 – 30.09.2024.
Be the first to comment