A doua ședință ordinară de Consiliu Local din acest an va avea loc joi, 25 februarie. Documentația completă a ordinii de zi este disponibilă pe www.primariatulcea.ro/proiecte-sedinta-viitoare.
Vor fi supuse spre dezbatere și aprobare 29 de proiecte de hotărâri, pe care le puteți parcurge, sintetizat, mai jos:
- anularea obligațiilor fiscale datorate de debitori, persoane juridice, radiate din Registrul Comerțului și scăderea societăților radiate din evidența fiscală;
- anularea creanțelor fiscale datorate de persoanele fizice aflate în stare de insolvabilitate;
- modificarea și completarea HCL 9/30.01.2020 privind instituirea taxei speciale pentru promovare turistică a Municipiului Tulcea;
- aprobarea tarifului pentru activitatea de colectare și transport separat al deșeurilor biodegradabile, a deșeurilor de hârtie, metal, plastic și sticlă;
- modificarea contractului de delegare a gestiunii prin concesiune a unor activități ale serviciului de salubrizare încheiat între UAT Municipiul Tulcea și SC Servicii Publice SA;
- aprobarea proiectului “Reabilitare clădire, internat – Liceul Teoretic Grigore Moisil”;
- aprobarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție în vederea obținerii autorizațiilor privind securitatea la incendiu pentru: sediul DAPS, Centrul Multifuncțional Sofia, Cantină Municipală, Creșele 1,3,6 și 9;
- atribuirea în administrare a mijloacelor fixe rezultate ca urmare a recepționării obiectivelor: reabilitare sistem rutier pe străzile Sabinelor, Mircea Vodă, Spitalului, bust Valentin Șerbu;
- inventarierea în domeniul public al Municipiului a suprafeței de 633 mp în str. Granitului pentru destinația parcare;
- modificarea unor suprafețe de teren conform măsurătorilor topo cadastrale în vederea înscrierii în cartea funciară pentru străzile: Florilor, Azaleei, Unirii, pentru imobilul “Grădina de Vară Dacia”;
- inventarierea în domeniul privat al Municipiului a unor suprafețe de teren aferente construcțiilor provizorii cu destinația de garaje;
- actualizarea bunurilor care aparțin domeniului public și a celui privat al municipiului;
- aprobarea Regulamentului serviciului de iluminat public;
- aprobarea Comisiei de selecție a candidaților pentru desemnarea membrilor CA ale societăților la care Municipiul este acționar majoritar;
- aprobarea contractului-cadru pentru acoperirea costurilor nete de gestionare a deșeurilor de ambalaje din deșeuri municipale care se va încheia cu organizațiile ce implementează obligațiile privind răspunderea extinsă a producătorului.
Be the first to comment