Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării (AMDTDD) anunță că susține eforturile Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) de a extinde controalele și la nivelul pensiunilor, hotelurilor și restaurantelor din Deltă.
Potrivit AMDTDD, siguranța alimentară și sanitară a turistului trebuie să fie întotdeauna pe primul loc.
„Constatăm cu tristețe că au existat situații de încălcare a legii din partea unor operatori economici, care funcționează în destinație și care, în mod evident, nu au acordat respectul cuvenit turistului, în primul rând, dar și față de prevederile legii. Vrem să asigurăm turiștii că acestea sunt un cazuri izolate, care nu definesc industria turismului din Delta Dunării, iar membrii Asociației de Management al Destinației Turistice și toți cei angrenați în turism în destinație, au luat și vor lua în continuare măsuri în a oferi servicii de un înalt standard de calitate”, a declarat președintele AMDTDD, Cătălin Țibuleac.
El mai spune că Delta Dunării a rămâne o destinație definită de servicii turistice de calitate, de tradiții, multiculturalitate și gastronomie locală, sigură în context pandemic, unică în Europa prin ceea ce are de oferit iubitorilor de natură.
„Sezonul turistic în Deltă continuă pentru încă câteva luni, și reamintim că unele resorturi vor fi deschise și pe perioada iernii”, a mai precizat Țibuleac.
Be the first to comment