În vederea implementării proiectului “ABILităţi pentru TINEri, ABILităţi pentru un viitor sustenabil!”, având ca obiectiv general creșterea gradului de ocupare și a nivelului de competențe a cel puțin 1052 tineri NEETs șomeri, cu vârsta între 16 – 29 ani, înregistrați și profilaţi la Serviciul Public de Ocupare, cu rezidență în regiunile SV Oltenia, Sud Muntenia și SE, prin asistare complexă și integrată (informare, formare, servicii specializate pentru ocupare, dezvoltare afaceri etc.), Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Tulcea a organizat astăzi, 29 septembrie 2023, Bursa locurilor de muncă pentru tinerii NEETs.
Acţiunea s-a desfășurat în cadrul Activităţii 3 – Furnizarea de servicii de specialitate pentru stimularea ocupării forţei de muncă – Proiectul “ABILităţi pentru TINEri, ABILități pentru un viitor sustenabil!”.
Acest eveniment s-a desfășurat în cadrul proiectului “ABILităţi pentru TINEri, ABILităţi pentru un viitor sustenabil!”, proiect implementat de Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Tulcea, în perioada septembrie 2021 – decembrie 2023, în parteneriat cu Global Commercium Developement SRL – Beneficiar, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Prahova – Partener 1, Optimcode Integration SRL – Partener 3 și Agrafics Communication SRL – Partener 4.
Bursa locurilor de muncă pentru tinerii NEETs a fost organizată la nivel local și a avut ca scop creșterea gradului de ocupare a persoanelor aflate în cautarea unui loc de muncă, inclusiv a tinerilor NEETs care fac parte din grupul ţintă al proiectului menţionat mai sus, precum și sporirea șanselor de ocupare pe piaţa muncii a acestora prin întâlnirea directă a cererii cu oferta. Acţiunea a avut loc în Tulcea, la Restaurantul Imperial (BIG) din Strada Corneliu Gavrilov, nr. 197, începând cu ora 10.00.
Pentru acest eveniment au fost contactaţi 40 de agenţi economici, iar dintre aceștia au participat 23 de angajatori care au oferit peste 150 de locuri de muncă vacante. De asemenea, la această acţiune au fost prezente peste 100 de persoane.
Be the first to comment